Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Apenko S$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Apenko S. N. Formation of personnel potential of innovative projects based on international professional standards [Електронний ресурс] / S. N. Apenko, M. A. Romanenko // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 12. - С. 244-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_12_28 Наведено результати емпіричного дослідження на 56 підприємствах Росії, яке показало, що їх кадровий потенціал не сприяє ефективності інноваційних проектів. Доведено, що головна проблема пов'язана з недостатнім розвитком проектних компетентностей персоналу, заданих міжнародними професійними стандартами для інноваційних проектів. Запропоновано аналіз емпіричних даних: рівень розвитку проектного управління на підприємствах; готовність персоналу брати участь у проектній діяльності; рівень потреб підприємств у проектних компетентностях співробітників; рівень розвитку у персоналу проектних компетентностей; експертні оцінки впливу кадрового потенціалу на ефективність проектів. Застосовувані більшістю російських підприємств методи формування кадрового потенціалу проектів запозичені з класичного управління персоналом і відтак не адаптовані до специфіки інноваційної проектної діяльності, до міжнародних правил управління людськими ресурсами проектів і програм. Запропоновано модель системи управління персоналом інноваційних проектів, що спрямована на розвиток необхідних проектних компетентностей.
| 2. |
Apenko S. N. The system of labor resources development under the formation of national system of qualifications [Електронний ресурс] / S. N. Apenko, K. V. Gileva // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 11. - С. 291-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_11_32 На підставі наявного досвіду великих компаній Росії, чинної нормативно-методичної бази, а також вивчення освітніх програм для дорослих за кордоном надано аналіз перспектив розвитку системи додаткової професійної освіти в Росії у зв'язку з впровадженням національної системи кваліфікацій. Надано перелік актуалізованих функцій установ додаткової професійної освіти, що передбачає формування бізнес-компетенцій освітньої установи. Запропоновано модель взаємодії системи додаткової професійної освіти з такими підсистемами національної системи кваліфікацій, як система професійної підготовки, система незалежного оцінювання та сертифікації кваліфікацій, а також з об'єднаннями роботодавців.
|
|
|